Producenci
Kontakt

SisiBaby

Biuro:
ul. Zachodzącego Słońca 8
01-495 Warszawa
NIP: 6981566772

Kontakt telefoniczny (pn - pt, 9oo - 17oo): 
883 157 280
Kontakt mailowy:
biuro@sisibabycare.pl

Regulamin

Regulamin świadczenia usług sklepu SisiBaby®

SisiBaby.pl - sklep internetowy, którego właścicielem jest Violetta Maksymiuk prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Violin Violetta Maksymiuk z siedzibą w Warszawie przy ul. Pereca 2/624, 00-849 NIP 698-15-66-772.
Adres biura oraz korespondencyjny firmy:
ul. Zachodzącego Słońca 8, 01-495 Warszawa
Regulamin określa zasady zawierana transakcji w sklepie SisiBaby.pl.

Słownik pojęć:

  1. Sklep, Sprzedawca, Nadawca – Violin Violetta Maksymiuk prowadzący sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet, działający pod domeną www.sisibaby.pl
  2. Kupujący, Adresat – każdy podmiot składający zamówienie w Sklepie (konsument lub osoba nieposiadająca statusu konsumenta).
  3. Konsument – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (art.221 Kodeksu cywilnego).
  4. Regulamin – niniejszy regulamin.
I Postanowienia ogólne:
  1. Regulamin określa zasady zawarcia i wykonania umowy sprzedaży towarów znajdujących się na stronie Sklepu.
  2. Do korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie urządzeń pozwalających na dostęp do Internetu, skrzynki e-mail oraz przeglądarki zasobów internetowych umożliwiającej wyświetlanie stron www.
  3. Przedmiotem sprzedaży są towary prezentowane przez Sklep w chwili składania zamówienia.
  4. Wszystkie ceny prezentowane na stronie internetowej Sklepu podawane są w polskich złotych (PLN) i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze nie zawiera ewentualnych kosztów dostawy.
  5. Oferta Sklepu obowiązuje na terenie Rzeczpospolitej Polski oraz za granicą.
  6. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany ceny towarów, wprowadzania oraz wycofania towarów, udzielania rabatów na poszczególne towary oraz przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych. Nie ogranicza to jednak w żaden sposób praw nabytych przez Kupujących; tj. zmiany nie dotyczą zamówień przyjętych do realizacji.
  7. W celu umożliwienia pełnego korzystania ze wszystkich możliwości Sklepu, Kupujący może się zarejestrować. Rejestracja nie jest konieczna do składania zamówień w Sklepie. Czynności rejestracyjne dokonywane są jednorazowo. Kolejne zamówienia realizowane są na podstawie logowania Kupującego przez podanie adresu e-mail i hasła.
  8. Zakazuje się osobom korzystającym ze Sklepu zamieszczania w nim treści bezprawnych (np.: w opiniach o produkcie).
  9. Sklep nie odbiera kierowanych do niego przesyłek odesłanych za pobraniem.


II Składanie zamówienia:

  1. Zamówienia dokonywane za pośrednictwem strony internetowej Sklepu można składać przez całą dobę.
  2. W celu złożenia zamówienia należy dodać wybrany towar do koszyka, a następnie postępować zgodnie z dalszymi instrukcjami wyświetlanymi na stronie Sklepu.
  3. Po złożeniu zamówienia Kupujący otrzymuje e-mail z potwierdzeniem otrzymania zamówienia przez Sklep.
  4. Sklep ma możliwość dodatkowej telefonicznej lub mailowej weryfikacji i potwierdzenia zamówienia.
  5. Anulowanie zamówienia przez Kupującego jest możliwe do czasu, gdy zamówienie nie zostało jeszcze przekazane do realizacji. W tym celu należy anulować zamówienie w Panelu administracyjnym lub skontaktować się ze Sklepem.
  6. Sklep udostępnia jeden z poniższych sposobów realizacji płatności:
    a) przelewem na rachunek bankowy Sklepu (towar wysyłany jest po zaksięgowaniu ceny na rachunku bankowym),
    b) gotówką do rąk pracownika firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej (za pobraniem),
    c) kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay, Payu, PayPal
  7. W przypadku wyboru płatności przed realizacją zamówienia Kupujący powinien opłacić zamówienie w terminie 7 dni od dnia jego potwierdzenia. Po tym terminie oferta Sklepu nie jest wiążąca i zamówienie może być anulowane.
  8. Z uwagi na dużą rotację oferowanych produktów (sprzedajemy również przez nasz sklep stacjonarny oraz Allegro) zastrzegamy sobie prawo do anulacji złożonej przez kupującego oferty.
  9. "Zamówienia do godziny 13.00 wysyłamy tego samego dnia" - dotyczy zamówień pobraniowych potwierdzonych oraz zamówień opłaconych, których wpłata widnieje na naszym koncie.
  10. Zakup w naszym sklepie wiąże się z obowiązkiem zapłaty. W przypadku nie odebrania zamówionego towaru "za pobraniem", ten obowiązek nie został wykonany i sprzedawca ma prawo rościć sobie pokrycie kosztów przesyłki w obie strony.


III Realizacja zamówienia:

  1. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie danych kontaktowych umożliwiających weryfikację rzetelności złożonego zamówienia. Po przyjęciu zamówienia sprzedawca potwierdzi je pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Sklep może odmówić realizacji zamówienia którego rzetelności nie udało się potwierdzić lub z powodu wyczerpania asortymentu.
  2. W przypadku błędnego wypełnienia formularza zamówienia Sklep dołoży wszelkich starań, aby skontaktować się z Kupującym w celu potwierdzenia złożenia zamówienia. Jeśli z Kupującym nie będzie można się skontaktować zamówienie zostanie anulowane w ciągu 7 dni od dnia jego złożenia.
  3. Czas realizacji zamówienia składa się z okresu od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji do momentu wysłania towaru oraz z czasu potrzebnego na dostarczenie gotowej przesyłki do Klienta. Jest on zależny od wybranego produktu i sposobu jego dostarczenia i wynosi od 1 do 3 dni roboczych. Przesyłki dłużycowe są indywidualnie wyceniane.
    Przy każdym towarze podany jest czas realizacji zamówienia. Jest to czas, który upływa od potwierdzenia zamówienia do chwili wysłania towaru, przy czym uwzględniane są tylko dni robocze.
    Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych. W przypadku przewidywanego przedłużenia czasu realizacji zamówienia Kupujący jest o tym każdorazowo informowany.
  4. W przypadku, gdy zamówienie nie będzie możliwe do zrealizowania, Kupujący zostanie o tym niezwłocznie zawiadomiony, najpóźniej jednak w ciągu maksymalnie 14 dni od dnia zawarcia umowy, zaś Sprzedawca zwróci w tym czasie otrzymaną od Kupującego sumę pieniężną za niezrealizowane zamówienie. Zamiast zwrotu pieniędzy Kupujący może ponadto wyrazić zgodę na wydłużenie czasu realizacji zamówienia lub zakup innego, zamiennego towaru.
  5. Przy zamówieniach towarów do kwoty zamówienia doliczana jest opłata za przesyłkę zgodnie z wybraną przez Klienta formą dostawy.
  6. Informacje o kosztach związanych z dostawą są uwidaczniane w procedurze składania zamówienia (w formularzu zamówienia), które postanowienia są integralną częścią regulaminu.
    Ewentualne koszty dostawy doliczane są do zamówienia i ponoszone są przez Kupującego.
  7. Kupujący może wybrać jeden z poniższych sposobów realizacji dostawy:
    a) wysyłka paczką priorytetową za pośrednictwem Poczty Polskiej lub Firmy Kurierskiej
    b) wysyłka pobraniową paczką priorytetową za pośrednictwem Poczty Polskiej lub Firmy Kurierskiej
    c) w przypadku Dnia Darmowej Dostawy bezpłatne wysyłki realizowane są za pomocą usługi Kurier48.
  8. Dowodem dokonania zakupy jest faktura VAT/paragon, którą Kupujący otrzymuje wraz z towarem lub w oddzielnej przesyłce.
  9. W celu dostarczenia zakupionego towaru Kupujący upoważnia Sprzedawcę do zawarcia umowy na usługi pocztowe z Pocztą Polską w imieniu i na rzecz Kupującego.
  10. Odbierając dostarczoną przez kuriera przesyłkę Kupujący obowiązany jest ją zbadać (na podstawie art. 545 § 2 Kodeksu cywilnego). W przypadku uszkodzenia przesyłki Sklep zaleca sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera oraz niezwłoczne poinformowanie o tym Sklepu. Brak sporządzenia protokołu szkody nie jest równoznaczny z wygaśnięciem prawa Kupującego do złożenia reklamacji, protokół jest jednak pomocny w procedurze reklamacji. Brak protokołu uszkodzenia przesyłki może istotnie utrudnić Kupującemu dochodzenie ewentualnych roszczeń od Sklepu oraz ustalenie osoby odpowiedzialnej za uszkodzenie przesyłki.
  11. Adresat może sprawdzić zawartości przesyłki w momencie jej dostarczenia przez kuriera.
    Po podpisaniu odbioru opłaconej przesyłki, należy ją otworzyć i sprawdzić czy otrzymany sprzęt nie ma widocznych uszkodzeń (np. pęknięć, połamań lub luźno latających części).
    W przypadku stwierdzenia przez odbiorcę uszkodzeń towaru (np. pęknięcia, połamania, luźno latające części) odbiorca powinien niezwłocznie poinformować o tym kuriera i może sporządzić wraz nim protokół szkody nie opuszczając miejsca zdarzenia. W takiej sytuacji (tzn. spisanie protokołu na miejscu podczas odbioru przesyłki) firma kurierska zaakceptuje uszkodzenie ze swojej winy.
    W przypadku gdy szkoda zostanie stwierdzona po odejściu Kuriera, ewentualnie sporządzony protokół szkody może nie stanowić podstawy do ubieganie się o odszkodowanie od firmy kurierskiej.
  12. Według prawa przewozowego nadawca nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia nadanej przesyłki od momentu wydana jej przewoźnikowi (KC Art. 544. § 1 i 2 , Art. 546. § 1 i 2 , Art. 548. § 1 i 2). Za ewentualne uszkodzenia odpowiedzialny jest przewoźnik.
  13. Dokładamy wszelkich starań aby jak najlepiej zabezpieczyć przesyłkę na czas transportu.


IV Warunki gwarancji

  1. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski poprzez oficjalną dystrybucję poszczególnych producentów.
  2. Produkty posiadają instrukcję oraz gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy obowiązującą na terytorium Polski. Warunki realizacji gwarancji są określane przez gwaranta w sposób zwyczajowo przyjęty. Zazwyczaj okres gwarancji wynosi 12 miesięcy a wszelkie ewentualne odstępstwa (wydłużenia/skrócenia okresu gwarancyjnego) od tej reguły są zaznaczone w opisie produktu.
  3. Gwarancja nie obowiązuje gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane zaleca się jeszcze w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezwykle istotne i pomocne przy reklamowaniu ewentualnych uszkodzeń lub braków w przesyłce powstałych w trakcie transportu z winy firmy Kurierskiej.
  4. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy Klienta wszelkie koszty wyżej wymienionych procedur pokrywa Klient.
  5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do obciążenia Klienta wszelkimi kosztami jakie poniósł w związku z nieuzasadnioną reklamacją. W szczególności kosztami usług serwisowych diagnozowania przechowywania oraz spedycji przedmiotowych produktów.
  6. Sprzedawca wyłącza odpowiedzialność z tytułu rękojmi na podstawie artykułu 558 § 1 kodeksu cywilnego.
  7. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia sprzętu lub urządzenia wynikającego z nieprawidłowego użytkowania, zamykania, mocowania, przykręcania oferowanych akcesoriów.
  8. Kupujący jest uprawniony do zwrócenia się z wnioskiem do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej  o rozstrzygnięcie zaistniałego sporu, jednakże zgodnie z treścią  postanowień rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich z dnia 25 września 2001r. (Dz. U. Nr 113, poz. 1214) złożony przez kupującego wniosek nie jest dla sprzedającego wiążący, a zatem sprzedający może nie wyrazić zgody na rozstrzygnięcie sporu przez stały polubowny sąd konsumencki, co będzie skutkowało zwrotem wniosku wnioskodawcy.

V Odstąpienie od umowy

  • Sprzedawca umożliwia Konsumentowi odstąpienie od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni. Termin ten liczy się od dnia wydania rzeczy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego upływem.
  • Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w terminie do 14 dni od otrzymania zamówionego produktu, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem, że nie podlegają zwrotowi świadczenia i produkty, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie można odstąpić (patrz pkt 5 regulaminu)
    W ramach odstąpienia od umowy konsument składa drogą mailową pisemne oświadczenia w terminie do 14 dni od daty odbioru przesyłki z przedmiotowym zamówieniem.
  • Prawo zwrotu nie dotyczy przedsiębiorców. Przedsiębiorcy przysługuje możliwość skorzystania z roszczeń wynikających z tytułu wad fizycznych przedmiotu. Jeżeli towar konsumpcyjny jest wadliwy, może on złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności wadliwa rzecz zostanie wymieniona na wolną od wad albo wada zostanie usunięta.
  • W razie odstąpienia od umowy jest ona uważana za niezawartą i strony obowiązane są zwrócić to, co sobie świadczyły w stanie niezmienionym, co oznacza, że w sytuacji, gdy Klient zmienił stan i/lub zawartość towaru, a więc towar nosi ślady używania i/lub jest nie kompletny, niemożliwe jest odstąpienie od umowy.
  • Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów
    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,  wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu  zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 
    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względów zdrowotnych i higienicznych.
      Zwrotowi i wymianie nie podlegają produkty, w przypadku których istnieje ryzyko, że zostały użyte przez Klienta (zerwana plomba), a których użytkowanie przez różnych użytkowników może prowadzić do zagrożenia zdrowia lub życia, takie jak np. laktatory aspiratory, bez separacji mediów.
    • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze  względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    • w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego  przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania  konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne  do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy  przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
    • o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za  wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia,  że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo  odstąpienia od umowy;

  • Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać na własny koszt na adres sklepu podanego na stronie kontakt.
  • W przypadku wysyłki promocyjnej za 0 zł lub po obniżonej cenie za transport (Dzień Darmowej Dostawy i tp.) zwracana będzie kwota odpowiednio pomniejszona o koszt dostawy.
  • Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
  • Do przesyłki zwrotnej powinno się dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, dokument zakupu oraz numer konta, na jaki Sprzedający ma zwrócić zapłatę.
  • Sprzedawca ma 14 dni od daty otrzymania oświadczenia na ustosunkowanie się do zawartej w nim treści. Po upływie 14 dni od daty otrzymania oświadczenia, zwrot uważa się za rozpatrzony pozytywnie chyba że sprzedawca ustosunkował się do treści przedmiotowego oświadczenia przed upływem tego terminu.
  • Kupujący odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.
  • W przypadku pozytywnego rozpatrzenia oświadczenia zwrot kwoty przedmiotu zamówienia następuje w terminie 14 dni na rachunek bankowy podany przez konsumenta lub inny wcześniej ustalony sposób.
    W przypadku darmowej wysyłki przy zakupie produktu - odliczane są koszty za dostawę.
  • Prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

VI Ochrona danych osobowych i prywatności:

  1. Kupujący wypełniając formularz zamówienia oświadcza, że podane w nim dane są zgodne ze stanem faktycznym.
  2. Wypełniając formularz zamówienia Kupujący wyraża zgodę na przetwarzanie podanych danych w celu realizacji i obsługi zamówienia przez Sprzedawcę, który jest jednocześnie administratorem danych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
  3. Dane osobowe znajdujące się w bazie danych Sprzedawcy nie są przekazywane podmiotom nie uczestniczącym w realizacji zamówienia.
  4. Kupujący zgodnie z powołaną powyżej ustawą ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, możliwość ich poprawiania oraz usunięcia. Sprzedawca zapewnia każdemu Kupującemu prawo kontroli przetwarzania danych zgodnie z art. 32 ustawy o ochronie danych osobowych.
  5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak zgody określonej w pkt V ust. 2 na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia zrealizowanie zamówienia Kupującego.

VI Postanowienia końcowe:

  1. W sprawach nieuregulowanych regulaminem obowiązują przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego, w tym w szczególności postanowienia kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny oraz ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego.
  2. Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Kupującego będącego konsumentem w rozumieniu art. 22(1) kc przysługujących kupującemu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa polskiego. W przypadku sprzeczności postanowień niniejszego regulaminu z tymi przepisami, zastosowanie znajdują przepisy powszechnie i bezwzględnie obowiązujące prawa polskiego.
  3. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do treści niniejszego regulaminu lub co do oferowanych przez sprzedającego produktów, kupujący ma prawo zwrócić się w tym celu do sprzedającego, który udzieli kupującemu stosownej informacji.
  4. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży zawieranych pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym niebędącym konsumentem jest sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy. W sporach wynikłych w stosunkach z konsumentami właściwy jest sąd dla siedziby pozwanego lub miejsca wykonania umowy.
  5. Regulamin dostępny jest dla wszystkich Kupujących w wersji elektronicznej na stronie www.sisibaby.pl
  6. Sklep ma prawo zmienić regulamin. O każdej zmianie regulaminu Sklep informuje na swojej stronie. W przypadku braku akceptacji zmian w regulaminie Kupujący informuje o tym Sklep, a wówczas Sklep usuwa konto Kupującego. Zamówienia złożone przez Kupujących przed zmianą regulaminu są realizowane według dotychczasowych postanowień regulaminu.

VII Formularze do pobrania:
A.
Formularz zwrotu
B.
Formularz reklamacji

aktualizacja 10.04.2018

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl