Producenci
Kontakt

SisiBaby

Biuro:
ul. Zachodzącego Słońca 8
01-495 Warszawa
NIP: 6981566772

Kontakt telefoniczny (pn - pt, 9oo - 17oo): 
883 157 280
Kontakt mailowy:
biuro@sisibabycare.pl

Promocje
Laktator ręczny SBC-113 SisiBaby®
Laktator ręczny SBC-113 SisiBaby®
79,00 zł 49,99 zł
szt.
Laktator elektryczny SBC-A20B SisiBaby®
Laktator elektryczny SBC-A20B SisiBaby®
139,00 zł 129,00 zł
szt.
Termometr bezdotykowy pirometr SBC-130 SisiBaby®
Termometr bezdotykowy pirometr SBC-130 SisiBaby®
79,00 zł 69,99 zł
szt.
Inhalator medyczny Miś SBC-09B Pro + smoczek SisiBaby®
Inhalator medyczny Miś SBC-09B Pro + smoczek SisiBaby®
129,00 zł 107,00 zł
szt.
Podgrzewacz do butelek LCD SBC-002E SisiBaby®
Podgrzewacz do butelek LCD SBC-002E SisiBaby®
69,00 zł 65,99 zł
szt.
Termometr bezdotykowy SBC-190 SisiBaby®
Termometr bezdotykowy SBC-190 SisiBaby®
89,00 zł 79,99 zł
szt.
ZESTAW Podgrzewacz SBC-201 + laktator A20 SisiBaby®
ZESTAW Podgrzewacz SBC-201 + laktator A20 SisiBaby®
199,00 zł 179,00 zł
szt.
Osuszacz powietrza FreshAir HD98W Jonizacja powietrza
Osuszacz powietrza FreshAir HD98W Jonizacja powietrza
205,00 zł 184,00 zł
szt.
Laktator elektryczny SBC-117 SisiBaby®
Laktator elektryczny SBC-117 SisiBaby®
189,00 zł 179,00 zł
Zwroty i reklamacje

I Odstąpienie od umowy

  1. Sprzedawca umożliwia Konsumentowi odstąpienie od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni. Termin ten liczy się od dnia wydania rzeczy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego upływem.
  2. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w terminie do 14 dni od otrzymania zamówionego produktu, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem, że nie podlegają zwrotowi świadczenia i produkty, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie można odstąpić. W ramach odstąpienia od umowy konsument składa drogą mailową pisemne oświadczenia w terminie do 14 dni od daty odbioru przesyłki z przedmiotowym zamówieniem. Prawo zwrotu nie dotyczy przedsiębiorców.
    Przedsiębiorcy przysługuje możliwość skorzystania z roszczeń wynikających z tytułu wad fizycznych przedmiotu. Jeżeli towar konsumpcyjny jest wadliwy, może on złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności wadliwa rzecz zostanie wymieniona na wolną od wad albo wada zostanie usunięta.

     2.1. W przypadku wysyłki promocyjnej za 0 zł lub po obniżonej cenie za transport (Dzień Darmowej Dostawy i tp.) zwracana będzie kwota odpowiednio pomniejszona o koszt dostawy.
  3. W razie odstąpienia od umowy jest ona uważana za niezawartą i strony obowiązane są zwrócić to, co sobie świadczyły w stanie niezmienionym, co oznacza, że w sytuacji, gdy Klient zmienił stan i/lub zawartość towaru, a więc towar nosi ślady używania i/lub jest nie kompletny, niemożliwe jest odstąpienie od umowy.
  4. Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać na własny koszt na adres sklepu podanego na stronie kontakt.
  5. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
  6. Adres wysyłki towaru podany jest w formularzu zwrotu dostępnym na dole strony
  7. Do przesyłki zwrotnej powinno się dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, dokument zakupu oraz numer konta, na jaki Sprzedający ma zwrócić zapłatę.
  8. Sprzedawca ma 14 dni od daty otrzymania oświadczenia na ustosunkowanie się do zawartej w nim treści. Po upływie 14 dni od daty otrzymania oświadczenia, zwrot uważa się za rozpatrzony pozytywnie chyba że sprzedawca ustosunkował się do treści przedmiotowego oświadczenia przed upływem tego terminu.
  9. Kupujący odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.
  10. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia oświadczenia zwrot kwoty przedmiotu zamówienia następuje w terminie 14 dni na rachunek bankowy podany przez konsumenta lub inny wcześniej ustalony sposób.
    W przypadku darmowej wysyłki przy zakupie produktu - odliczane są koszty za dostawę.
  11. Prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

 

 II Warunki gwarancji i reklamacje

  1. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski poprzez oficjalną dystrybucję poszczególnych producentów.
  2. Produkty posiadają instrukcję oraz gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy obowiązującą na terytorium Polski. Warunki realizacji gwarancji są określane przez gwaranta w sposób zwyczajowo przyjęty. Zazwyczaj okres gwarancji wynosi 12 miesięcy a wszelkie ewentualne odstępstwa (wydłużenia/skrócenia okresu gwarancyjnego) od tej reguły są zaznaczone w opisie produktu.
  3. Gwarancja nie obowiązuje gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane zaleca się jeszcze w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezwykle istotne i pomocne przy reklamowaniu ewentualnych uszkodzeń lub braków w przesyłce powstałych w trakcie transportu z winy firmy Kurierskiej.
  4. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy Klienta wszelkie koszty wyżej wymienionych procedur pokrywa Klient.
  5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do obciążenia Klienta wszelkimi kosztami jakie poniósł w związku z nieuzasadnioną reklamacją. W szczególności kosztami usług serwisowych diagnozowania przechowywania oraz spedycji przedmiotowych produktów.
  6. Sprzedawca wyłącza odpowiedzialność z tytułu rękojmi na podstawie artykułu 558 § 1 kodeksu cywilnego.
  7. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia sprzętu lub urządzenia wynikającego z nieprawidłowego użytkowania, zamykania, mocowania, przykręcania oferowanych akcesoriów.
  8. Kupujący jest uprawniony do zwrócenia się z wnioskiem do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej  o rozstrzygnięcie zaistniałego sporu, jednakże zgodnie z treścią  postanowień rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich z dnia 25 września 2001r. (Dz. U. Nr 113, poz. 1214) złożony przez kupującego wniosek nie jest dla sprzedającego wiążący, a zatem sprzedający może nie wyrazić zgody na rozstrzygnięcie sporu przez stały polubowny sąd konsumencki, co będzie skutkowało zwrotem wniosku wnioskodawcy.

III Formularze do pobrania

  1. Formularz odstąpienia od umowy
  2. Formularz reklamacji towaru
  3. Formularz zamiany towaru
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl